18 Mayıs 2009 Pazartesi

Ogretmenimin 26 cmlik Yarragi

ben selin yaşım 18 lise son okuyorum okulumuza yeni gelen bi ögretmen vardı ilhan 23 yaşında cok yakışıklıydı ve okuldaki tüm kızlar ona aşıktı ben de dahildim yine okuldaydık ve bana kalmamı ona yardım etmemi istedi okul dagılmıştı okulda ben ve ilhan hoca vardık ögretmenler odasında 4 sınıfında sınavlarını okuyup pc ye geciodu bende hocaya kahve hazırlamıştım ve kahveyi bilerek hocanın pantoluna dökmüştüm hmn cıkarmaşını ve silip kurumasını istedim hoca cıkarıp öle duruyordu ben hocanın yarragına ellemiştim hoca azmıştı birden beni cekip agzıma dayadı hızlıca yalatıodu yarım saat yaladıktan sonra agzıma boşaldı ve soyundum ilk götüme dayadı sonra amıma soktu sokarkende ahhh hissediyorum senin o amcıgındaki sıcaklıgı diyordu o anda arkadaşım olan cansu geldi ve ikimizi gördü onuda aramıza aldık ve ilhan hoca onuda sikti ve o günden sonra hocanın evinde toplanıp aynı seyleri yapıoruzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder